До відома суб’єктів господарювання (операторів ринку) – «Практичні рекомендації стосовно оформлення «Кутка споживача»

На виконання Закону України «Про захист прав споживачів»  передбачено право споживача на отримання необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про продукцію, що забезпечує можливість її свідомого і компетентного вибору.                                             

Білозерське районне управління Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області  з метою  максимального  забезпечення інформування та захисту  інтересів  споживачів  надає практичні рекомендації стосовно оформлення «Кутка споживача» стенда  регламентованого інформування населення.

«Куток споживача»: вимоги до наповнення та практичні рекомендації

«Куток споживача» – стенд з регламентованою інформацією для максимального забезпечення інформування та захисту інтересів споживачів. Однією з таких вимог є обов’язкова наявність у торговому залі кутка покупця, або куток споживача.

У «Куточку споживача» повинна бути розміщена наступна інформація:

  •  найменування власника або уповноваженого ним органу (його адреса, номери телефонів, ПІБ керівника (власника); крім того, найменування та адресу виробника і підприємства, яке здійснює його функції щодо прийняття претензій від покупця, а також проводить ремонт, технічне обслуговування, якщо цим не займається продавець;
  •  книга відгуків та пропозицій,
  • торговельний патент, ліцензії, сертифікати відповідності на продукцію, яка підлягає обов’язковій сертифікації відповідно до встановлених законодавством  вимог;
  • адреси і номери телефонів органів, що забезпечують захист прав споживачів;

Для довідок: Головне управління Держпродспоживслужби в Херсонській області, м. Херсон, вул.Перекопська, буд. 17, тел. (0552) 32-17-36, (0552) 26-26-43; Управління захисту споживачів: м. Херсон, вул. Старообрядницька (Комсомольська), 34, тел. (0552) 26-36-06, 0913319890.

  • Закон України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991р №1023-XII, а також в залежності від сфери діяльності суб’єкта господарювання відповідні правила продажу – Правила продажу непродовольчих товарів або Правила продажу продовольчих товарів, або Правила побутового обслуговування населення;
  • контактний номер телефону суб’єкта господарювання для урегулювання конфліктних ситуацій.

Інші новини