Про договір про подання електронних документів до ФССУ

ІНФОРМУЄ ХЕРСОНСЬКЕ ВІДДІЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ВИКОНАВЧОЇ ДИРЕКЦІЇ ФОНДУ СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ УКРАЇНИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

«Про договір про подання електронних документів до ФССУ»

Постановою правління Фонду соціального страхування України від 19 липня 2018 року № 12 затверджено Порядок фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів Фонду соціального страхування України, яким передбачено надавати заяви-розрахунки для надання матеріального забезпечення застрахованим особам в електронному вигляді із застосуванням електронного цифрового підпису. У разі подання документа в електронному вигляді із застосуванням електронного цифрового підпису роздрукована заява-розрахунок разом із наданими застрахованими особами документами, на підставі яких призначались окремі виплати та матеріальне забезпечення, зберігаються у страхувальника. Після проведення виплат за рахунок коштів Фонду страхувальник надає повідомлення, яке може бути надіслане в електронному вигляді з використанням електронного цифрового підпису.

З метою протидії поширенню коронавірусної хвороби та вжиття заходів щодо упередження розповсюдження COVID-19 рекомендуємо страхувальникам надати перевагу електронній формі подачі заяв-розрахунків на отримання фінансування матеріального забезпечення за рахунок коштів Фонду та повідомлень про виплату допомоги. Для цього необхідно укласти договір щодо подання електронних документів до Фонду, який розміщено на сайті Фонду (головна сторінка управління виконавчої дирекції ФССУ в Херсонській області). У разі виникнення технічних питань щодо укладання договору або створення документів звертайтесь за тел. 33-54-42  та 33-55-94.

Інші новини