Вирішуй питання дистанційно!

Пенсійний фонд України рекомендує отримувати послуги дистанційно – через вебпорталу електронних послуг.

Цей сервіс надає громадянам можливість зручно і оперативно взаємодіяти з органами Пенсійного фонду, дистанційно отримувати послуги, які раніше вимагали особистого звернення до сервісного центру.

Для одержання максимального переліку послуг через вебпортал необхідно увійти в особистий кабінет (https://portal.pfu.gov.ua/) за допомогою кваліфікованого електронного підпису.

Не виходячи з дому, громадяни мають можливість вирішити низку питань із органами Пенсійного фонду України. В особистому кабінеті є можливість:

  • подати заяву про призначення пенсії, заяву про перерахунок пенсії;
  • отримати довідки, достовірність яких підтверджується цифровим та QR-кодом (форми ОК-5/ОК-7, довідка про розмір пенсії, відомості про виплачену заробітну плату, сплачені на користь особи страхові внески, набутий страховий стаж, інші);
  • подати Анкету застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних в Реєстрі застрахованих осіб;
  • активувати послугу безкоштовного СМС-інформування (щодо призначення/перерахунку пенсії; сплати страхових внесків роботодавцем та страхового стажу особи);
  • подати звернення (заяву, скаргу, пропозицію), в тому числі електронне звернення, відповідно до Закону України «Про звернення громадян» та електронний запит на інформацію, відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації».

Інші новини